perjantai 8. huhtikuuta 2011

Jag kan inte

Jag började att titta på Idols på nätet. Först såg jag varje avsnitt, men senare har jag glömt att göra det. Och nu bryr jag inte om hela serien alls. Jag är urusel i att titta på serien. Av förra årets Dance tittade jag varje avsnitt på nätet, men annars lyckas jag aldrig. För några år sedan tittade jag på TV många timmar per dag, det här är en stor förändring. Men jag syns att det är bra, jag har så mycket andra saker att göra. T.ex. jag tycker om att läsa. Och jag lånar filmer också från biblioteket. Men TV, nej.

2 kommenttia:

  1. Det är så trevligt när man kan låna film från bibban! :-) Det gör jag rätt mycket också.

    Dessutom kan man låna tv-serier, så att man kan få se dem i ett svep och veta vad folk talar om, men slipper allt annat tv-skit. T.ex. Being Human var jättebra. (Den engelska versionen, förstås. Vad är det med jänkkarna som måste göra remake av allting, t.o.m. en tv-serie på engelska, de kan ju inte ens hävda att det är för att folk inte kan se textad film på utländska... /rant off, sorry. )

    VastaaPoista
  2. Jag syns också att det är helt onödigt att göra amerikanska versioner om alla möjliga filmer och serier! ;)

    VastaaPoista