sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

I'm addicted

Yes! Två vänner till i Second Life. (Och en oönskad inbjudan till virtuell sex av en helt okänd resident, men jag bryr mig inte om det.) Jag har besökt EduFinland också. EduFinland är en skärgård för finländska skolor och universitet i Second Life. Där har jag aldrig träffat andra människor samtidigt, men jag hittade några roliga saker i alla fall. T.ex. objekter som ger möjlighet att dansa tillsammans med någon annan. Tack, Kim! Jag lämnade ett meddelande till min lillebror på hans skolas anslagstavla i EduFinland. Jag hoppas att han förstår att det var till honom.

4 kommenttia:

  1. Nu håller jag oxå på att göra ett konto.. det ser ut som något man kan bli fast i... :)

    VastaaPoista
  2. Jag provade också på second life, men jag tyckte det var lite svårt och jag förstod inte mig riktigt på det, eller så var jag bara så trött. Jag fastnade inte riktigt för det, men kanske jag ändå måste pröva det på nytt... :)

    VastaaPoista
  3. Ja, jag förstår inte idén helt heller ;) Jag tycker bara om att jaga efter fina fria kläder och prata med människor!

    VastaaPoista