sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Ny blogg

Jag skriver den här bloggen för kursen Den sociala webben. Jag ska skriva om mina tankar om Facebook, Youtube, bloggar och kanske om något helt annat också. Jag har inte ett Facebook konto, jag är inte intresserad i att dela mina fotografer eller videor i nätet, men jag känner att jag har blivit utomstående. Nästan alla mina kompisar pratar om Facebook och frågar hela tiden varför jag fortfarande vägrar att registrera. Sanningen är att jag inte tror på mina egna argumenteringar längre. Ni får kanske läsa om mina första steg i Facebook. Kanske ;)

4 kommenttia:

  1. Hej kurskompis.

    Jag tittar inte heller på tv och har inget Fb-konto :-) Däremot har jag bloggat i snart sju år, så jag ska göra nåt annat för den här kursen.

    VastaaPoista
  2. Det är alltid fint att veta att det finns andra också! ;)

    VastaaPoista
  3. Jag var länge som du och vägrade laga ett fb-konto, men nu är jag där varje dag.

    VastaaPoista
  4. Jag är säker på att det skulle hända mig också. Så vägrar göra det fortfarande.

    VastaaPoista